dag 5 naar Clearwater.

1 juni 2016 - Clearwater, Florida, Verenigde Staten

Er staat ons een flinke tocht te wachten want voor we op onze bestemming zijn, zijn we zo'n kleine 400 kilometer verder. Maar eerst maar eens op weg. Wat een mooie wegen. Ze hebben niet veel bochten maar naar iedere bocht heb je weer een ander uitzicht. En dat verveelt nooit! Bij Mount Robson gaam we er even uit want ook hier is het uitzicht weer adembenemend. Deze berg is bijna 4000m hoog. Bij het informatiecentrum horen we van andere Nederlanders dat de camping bij het golfresort Wells Gray erg mooi is. Dus besluiten wij dat naar toe te rijden. In Clearwater hebben we nog even wat boodschappen gedaan en op naar de camping. Nog maar een kleine 40km rijden. De weg gaat erg omhoog en de camping ligt op een kleine 1500meter. Wat en mooi uitzicht en wat en mooie plaatsen. Nou ja, de eerste plaats die ze ons aanboden was niet zoveel. Onder de bomen en een heleboel muggen. Ik meteen terug naar de receptie en geregeld dat we een andere plaats kregen. Helemaal perfect. Aan het snelstromende riviertje. We besluiten hier een dag extra te blijven.